Dag 163 - Kära, rara måndag!

Helgen har gått åt till utgång för att fira MaryBeth, som är den hungriga till vänster här på bilden, och amerikansk fotboll. Det är alltså lite att ta igen den här veckan. Igår såg jag hur som min första HELA match i amerikansk fotboll och jag tycker förtfarande att sporten är brutalt tråkig. Det tog 2,5 timme för Bears att göra sina första poäng. Viktig match var det iaf för laget som vann får spela Superbowl och här är väl ung 90 procent av invånarna Bears-fans så surt sa räven för dem då de förlorade mot sina ärkerivaler. Skolans rektor hade tidigare i veckan mailat ut att folk skulle ta det lugnt och att extra poliser skulle finnas ute. Detta trots att matchen spelas hela 2 timmar härifrån....
Just nu sitter jag och skriver min Acting-läxa. Det ska vara tre sidor om vad jag tror på och jag tror uppenbarligen inte så mycket för jag har bara fått ihop en och en halv sida men jag har någon timme på mig. Jag har ju dock kommit fram till att det är lite roligare att läsa bloggen om Erik Segerstedts liv som Marcus Hellner så ska göra det nu innan jag tar itu med skolarbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0