Dag 193 - ISU v. Bradley

Igår gick Lena och jag på basket. Bradley stod för motståndet och som jag förstått det så var det en viktig match då vår lärare lät oss sluta två timmar tidigare för att hon och hennes familj hade säsongsbiljetter till ISUs matcher.
Det var iaf en väldigt spännande match med ett slutresultat på 51-50 till ISU och här ovan ser ni hur glada både supportrar och spelare blev! Lena och jag kunde även konstatera att några basketkännare är vi iaf inte. Iaf inte gällande collegebasket.
Vi satt och var helt lugna i slutminuterna, övertygade om att det skulle spelas en period till. Att coacherna tog time out ung. varannan minut, ibland hann det bara gå ett anfall innan det var time out-dags igen, var inget vi reflekterade över så. Plötsligt så är ju dock matchen slut och ISU gjorde vinstpoängen med bara några sekunder kvar så vi kände oss lite snuvade på spänningen. Och på tiden. Kom igen, man kan ju spela iaf en timme men efter 40 min. spel var matchen slut men en härlig vinst blev det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0