Dag 190 - Chicago

I fredags morse begav vi oss till Chicago. Där var det mycket som stod på schemat. Det skulle shoppas, gå på ishockey, äta på Cheesecake Factory och partajas. Allt hanns med och som man ser så tajmade vi miniresan med våren. Vi började med att gå på stan och shoppa på fredagen och såklart så spårade jag totalt. När jag kommer till en större stad, eller till Target för den delen, så är det som att jag aldrig ska få besöka en affär igen så att nu har jag ett litet lager här i garderoben i Normal och det är jag mycket nöjd över.
På eftermiddagen så åt vi på Cheesecake Factory. Att äta där är som att stoppa in en bit av himlen i munnen och magen tackar och tar emot. Vi åt förövrigt där på lördagen också.... Efter ett besök på Ostkakan så begav vi oss mot hotellet för att byta om inför hockeyn. Chicago Blackhawks mötte Columbus Blue Jackets och tyvärr blev det förlust för Hjalmarsson och co men Strålman i Columbus fick iaf göra mål så det var skoj. Efter hockeyn och ett försök på världsrekordet i hur många svenskar man får in i en taxi så blev det utgång! Fantastiska dagar!

Kommentarer
Postat av: Christine

Awesome Sweetheart! Vill vara i Chicago med dig igen...och JA, jag kan bekräfta att du lider av allvariga shoppoholic-gener. Hur tänker du få hem allt till Sverige egentligen?

2011-02-24 @ 16:08:16
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tänkte gå som frakt.

2011-03-01 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0