Dag 245 - Snart dags för New York!

Ja, tidigt imorgon bitti bär det av till New York och Model UN. Jag ska hem och packa efter att ha träffat min grupp (om någon behagar att dyka upp) och tränat. Jag vet inte hur stor del av vår lektionstid har gått åt till att prata kläder, packning och väskor. Herregud. Det var på tal om att vissa skulle checka in två väskor. Detta för sex dagar. När jag sa att jag tänkte åka med handbagage tittade läraren på mig som att jag var knasig.
Eftersom att jag missar övriga lektioner i en vecka så har jag haft lite att ta igen den här helgen men det blev ändå en mycket trevlig lördagskväll. Här ovan är jag, MaryBeth och Matthew ute på Mulligan´s.
Ha en fortsatt trevlig söndag nu så hörs vi i veckan!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är det din nya lugg? Skitsnyggt!

2011-04-18 @ 20:23:44
Postat av: Christine

Min fina partypingla! Sverige går osäker i sommar :D

2011-04-19 @ 00:41:08
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Diana

Har frågestund på bloggen.. check it out!

2011-04-19 @ 01:36:03
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0