Dag 231 - Söndag

Hej hopp! Det har varit lite dålig uppdatering här tycker jag! Nu är det söndag och en helg med underbart väder har passerat. 25 grader har det varit idag så inga klagomål här inte. Tyvärr tror jag inte att värmen är här för att stanna riktigt än men snart så! Här har det inte hänt så väldans mycket på sistone. Det har blivit en hel del zumba och i fredags var jag på födelsedagsfest. Jag har också hunnit med att USA-deklarera vilket var ett helt projekt, detta trots att jag inte ens arbetat i landet. Det var nummer och frågor åt höger och vänster men nu är den iaf ivägskickad. Det stod också att jag måste spara min deklaration och ta med mig den om jag besöker USA inom tre år. Tycker jag sammanfattar det där deklarerandet ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, byråkratilandet # 1!! Njut av det härliga vädret gumman :)

2011-04-14 @ 21:34:11
URL: http://christineitampa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0