Dag 46 - Gossip!

Är nyss hemkommen efter en mysig kväll hemma hos Jenny med Gossip girl, pizza och cola. Tyvärr så komemr jag hem till USAs mest lyhörda lägenhet. Vi har det värre här än vad det var i Flogsta.  Ikväll är det Bears mot Packers (derbynas derby) i amerikansk fotboll och ALLA tittar på det. Någon vägg i vägg med mitt sovrum har iaf på högsta volym så jag hänger med. Omtänksamma grannar. Imorrn ska jag iväg och köpa dammsugare och en kamera. Börjar bli trött på att vada runt i damm och jag känner att det vore kul att uppdatera med lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Helena

GG :D Ska kolla nya avsnittet i eftermiddag! Skype snart?!

2010-09-28 @ 15:38:35
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com
Postat av: Anna

Jajamensan!

2010-09-30 @ 04:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0