Dag 40 - Blixter och dunder, magiska under?

Vädret här har varit fantastiskt ändå sedan jag kom hit. Sol och värme har dominerat och för bara några dagar sedan såg jag folk vid vår pool. Tyvärr har jag haft mycket i skolan under förra veckan och så även den här veckan så inget bad för mig. Känns ändå riktigt härligt med 30 grader och solsken såhär långt in i september!
Då och då måste det ju dock bli en urladdning och den tajmades till ikväll (och tack och lov hann jag hem)! Det har nu varit blåst, vattenkrig från himlen och discolampa som lyser upp densamma under de senaste två timmarna!
600 tornados per år sa de.... Jag hoppas att det ikväll räcker med blixter och dunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0