Dag 36 - "Vilt brunt djur"

Vem är du? Var kommer du ifrån? Framförallt, vad är du?
Du satt bakom ett träd och väntade när jag skulle gå till skolan. Lagom som jag passerade valde du att röra på dig hastigt, just precis så att jag kunde göra ett miniskutt där i min ensamhet. Du fick mina hjärtslag att gå från ett snabbt uppehåll till att plötsligt slå alldeles för fort. Eftersom jag blev så nervös så skyndade jag mig därifrån. Jag försökte i min desperation att googla dig. Det var minst sagt mindre lyckat. Det tog mig en hel dag men i slutet av dagen berättade några i min klass för mig vem du var, men framförallt vad du är. Du är en ground dog.

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha! Här finns det bara ekorrar, ödlor och grodor överallt! ;P Men jag har sett nåt konstigt större djur som gömmer sig i buskarna om nätterna..

2010-09-18 @ 04:10:48
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Mats

En ground hog? Det vill google i alla fall! Ser ut som en mysig krabat. själv cyklade jag nästan på en grävling i helgen, inte lika exotiskt men ändå...

2010-09-19 @ 17:33:45
Postat av: Sanna

http://scienceblogs.com/insolence/upload/2007/01/DogGroundHog-small.jpg



Det är en jätteekorre ju :)

2010-09-20 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0