Dag 29 - Daddios ikväll!

Förra veckan upptäckte vi utestället Daddios där allt kostar en dollar på torsdagar.
Såklart gillade vi det. På bilden ser ni hela gänget (utom fotografen Lena), får se vilka vi blir ikväll.
Tidigare idag har jag varit på popcorngymmet och kikat på tre tv-apparater samtidigt som jag sprang men jag har kommit fram till att det är för mycket för mig att hålla på att byta kanal med en fjärrkontroll så därför håller jag mig till bandet med touch screen. Eftersom jag dock inte lyckades hitta någon tablå så slutade det med att jag kikade på väderkanalen i 40 minuter men nu vet jag iaf vädret för hela mellanvästern den kommande veckan så något bra hade det med sig. Efter det "pluggade" jag, vilket inkluderar obligatorisk tid på skype och facebook.
Nu är det dags att ta och göra sig iordning innan beer pong-vm tar vid. Förra veckan satte jag sex bollar i rad. Det ska slås ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0