Dag 27 - Back to normal.

Igår kväll kom jag hem från Saint Louis, även numera känt som Skräck Louis och mycket skolarbete som väntade. En uppdatering om stan kommer snart! Bilden ovan är på mig och min Babar från zoo:et i St. Louis.
Idag har det varit plugg men jag har även hunnit med (eller det var en ren nödvändighet, det ska jag inte sticka under stolen med) att träna. Träningskortet kostade 75 dollar för en hel termin och det var väl spenderade pengar.
Jag försöker att inte längre bli förvånad över hur amerikanskt allting är men det är svårt. När jag kommer in på gymmet idag och går mot löpbanden så ser jag att det här är en modell som definitivt inte finns på friskis i Uppsala. Det är fastmonterade tv-apparater på varje löpband. De hör till och det finns fjärrkontroll och allt. Sen finns det även speciella iPod-laddare inbyggda i löpbanden. Are you kidding me?!
Det mest fantastiska av allt är ändå popcornmaskinen - Take as much as you want to, sa tjejen som jobbade där. Nej tack, inte direkt efter att jag har varit och bränt bort en hundradel av allt man sätter i sig i det här landet per dag. Som ni hör så måste jag ju bara tillbaka till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Christine

popcorn låter nice ;P

2010-09-10 @ 00:36:53
URL: http://christineitampa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0