Dag 24 - Off we go.

Nu är kl halv sju på morgonen här och jag inväntar min skypedejt med Maria. Tidsskillnaden är sådär alltså men dte får man ta. Vi ska snart ta och bege oss till St Louis så idag är det Amtrak-premiär.
Igår var jag på min första baseballmatch. Vi såg det lokala laget, The Cornbelters, bara namnet är värt en seger, men vi svenskar var sådär imponerade då vi förstod ungefär en fjärdedel.
I torsdags car vi ute på en nattklubb nere i Bloomington vilket var riktigt kul så nu kommer vi nog byta onsdagar mot torsdagar istället. Innan vi gick ut var vi hemma hos Jenny som bor med två amerkanskor, Emma och Laura och spelade beer pong och flippy cup. Efter det är det ingen återvändo, det blir ett beer pong-bord när jag är tillbaka i Sverige!
Nu ska jag ta göra en liten spartansk packning inför St. Louis!

Kommentarer
Postat av: brorsan

skoj..:) hehe men "spartansk packning" vet jag inte om jag litar på..:) tror mer på 20kg + handbagage?..:) hoppas att du har de kanon syster! kramar från brorsan

2010-09-04 @ 23:55:11
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHAHA. jag skrattar åt din brorsas kommentar. fick du mycket övervikt på vägen dit?

2010-09-07 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0