Dag 75 - Inlämning, inlämning, prov, prov, inlämning.

Just nu är det full rulle med att välja kurser, hemuppgifter och prov. Jag har iaf mina kurser klara efter ett evigt rännande mellan olika fakulteter och jag väntar nu bara på att allting ska gå vägen med mina immigrationspapper för isf så får jag praktik på skolans Student Legal Service vilket skulle vara väldigt skoj. Så här kommer (förhoppningsvis) våren se ut i övrigt:
Golf (Mycket viktig kurs ifall mina juridikstudier går åt pipan)
Introduction to acting (Också en mycket viktig kurs om både min jurist- och golfkarriär inte går vägen)
Juvenile Justice
Model United Nations
Sophie piggade också upp min dag med att meddela att biljetterna nu är köpta till NHL-matchen mellan Boston Bruins och Los Angeles King. Ska bli så himla kul att gå på ishockey!
Nu ska jag iväg och skaka rumpa på zumban, wihoo!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vill också läsa golfkurs!

2010-10-29 @ 14:01:10
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0