Dag 72 - Sanna, var inte orolig!

Här är några av oss i bilen på väg hem till Lauras föräldrar som bor strax utanför Chicago där vi har spenderat helgen. Det var riktigt trevligt, vi fick träffa hennes familj och äta riktigt god mat. Tanken var från början att vi skulle till Six Flags men vädret ville annat så vi åkte istället till Statesville haunted Prison. Jag har nu besökt spökhusens spökhus. Det har för övrigt hela Illinois med omnejd gjort. Kön var i konkurrens med biljettsläppet till P3 men då får man iaf sitta och köa.
Till slut kom vi iaf in och då började de med att mosa in hela gruppen som vi gick med i en bur. Det var sådär trevligt kan jag tillägga. Väl inne skulle vi rada upp oss och Anna och jag bestämde oss för att hålla ihop eftersom spökhus inte riktigt är min grej, speciellt inte när det ska vara ett gammalt fängelse. Hon och jag hamnade såklart ifrån de andra direkt i första rummet men lyckades tack vare Annas snabba tankeförmåga fly från de läskiga fångvakterna så vi kunde gå med de andra. När vi kommit lite längre fram och alla skulle rada upp sig så började ju jag såklart prata när man inte skulle det så jag fick höra en "fångvaktare" som vägde säkert 150 kilo skrika håll käften åt mig samtidigt som han bländade mig med en ficklampa. Fin tajming som alltid.
Vi tog oss igenom det och det var lite obehagligt men hade varit värre om vi inte hade gått så många i grupp. Nu har vi iaf fått lite Halloween-känsla och en trevlig helg blev det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

phu. :)

2010-10-25 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0