Dag 68 - Snart Halloween!

Jag är ju inte den som vanligtvis firar Halloween  hemma i Sverige. Jag tycker att det är ett hemskt jippo som jag inte vill vara en del av och heller aldrig kommer att bli. Hemma i Sverige. Här i USA har jag anpassat mig lite till att man får ta seden dit man kommer. Jag har därför bestämt att jag kör "all in" i år och så är det bra med det för är det någonstans som det ska göras så är det ju just här. Speciella affärer öppnar och det är massodling av pumpor som gäller. Idag åkte vi därför till en sådan här affär för att inhandla våra utklädnader. Det är nu gjort, så vänta en och en halv vecka så ska ni få se hur jag ser ut!
På hemvägen stannade vi till vid mataffären som säljer Leksand knäckebröd. Lycka! Jag köpte knäckebröd för 15 dollar och återigen så tittade kassörskan lite undrande på mig och frågade vad det var. Jag förklarade återigen vad knäckebröd är för något och återigen tittade kassörskan på mig som att det inte var något denne tänkte prova på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0