Dag 66 - På biblioteket.....

Sitter just nu på biblioteket och försöker vara effektiv men det går sådär nu på eftermiddagen. Har precis gått igenom min hemtenta i International business law och inser att den domineras av Tyskland, Tony tiger, majs och sojabönor. Sisådär spännande men ska bli skönt att lämna in den.
Satt och tittade igenom bilder från homecoming-helgen och hittade den här. Gräs finns det gott om i Illinois och mannen till höger här kämpar febrilt med att det ska bli lagligt. Jag brukar se honom på Quaden då och då men i lördags hade han lyckats ta sig in och gå med i paraden. Ville visa en bild på Stanley Cup-bucklan som också visades under homecoming då Chicago Blackhawks vice vd eller liknande är alumn från skolan så han hade den med sig, men tyvärr var jag inte riktigt så snabb med kameran just då.
Nu ska jag ta och skriva lite på min fact sheet om hunger som ska in på fredag. Det tar aldrig slut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0