Dag 61 - Stor slurp-läge!

När man befinner sig i skolans Food Court är det enbart känslor av ren och skär lycka som existerar. Där finns allt, och det bästa av allt är att man får äta hur mycket som helst. Lena och jag har därför kommit fram till att vi två inte kan gå dit ensamma. Vi behöver förstärkning, annars får vi äta någon annanstans. Det spårar. Det skulle ta mig en timme att handdiska alla tallrikar vi använder och vi gör att stället går med förlust.
Idag var Jenny, Anna och jag där och åt och här ser ni den obligatoriska efterrätten vilken vi svenskar här kallar "en sked" med glass. Storleken på den här "skeden" varierar dock men inget har nånsin sagts om tillbehören, så ja, det är "en sked" chokladglass, krossade non stop, chokladsås och en brownie. För alla oroliga så kan jag meddela att vi inte äter där varje dag och att jag ska på Zumba ikväll och skaka lite rumpa, så be cool.

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, det här är så himla DU! Du är bäst, you go girl! :D

2010-10-14 @ 05:09:07
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Sanna

Är det glass från yoghurtland jag skymtar??!

2010-10-14 @ 08:05:50
Postat av: Helena

Haha, inget kan ändå bli värre än tentapluggstilltugg så det där är ingen fara :D

2010-10-14 @ 11:29:51
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com
Postat av: Anna

Vi var där igår också.... Det är inte ok.

Det är glass från Illinois States food court, men det är inte att förakta, kan meddela att igår var kolasåsen tillbaka också. Sådana småsaker man märker när man uppenbarligen är där för ofta ;)

Saknar er alla!

2010-10-15 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0