Dag 51 - Go Redbirds!

Idag var det hemmamatch för forbollslaget Redbirds och självklart var vi där! Som ni ser så har man fallit i skolkläderfällan. För mig tog det två månader. Man var ju lite smårädd att man skulle bli utstirrad som få annars så vad gör man? Man är ju en lagspelare.
Vi började med att tailgatea vid elva imorse, även känt som "alla tar sina feta avgasälskande bilar till parkeringen, sätter på gasolgrillen och knäcker öl. Helt otroligt att folk gör det med sina föräldrar. Den närmsta likheten jag kan komma på är ungefär som att ha med sina föräldrar på Valborg i Uppsala. Det går ju inte, men här gör det uppenbarligen det. Har också fått lära mig Bags eller kasta ärtpåsar och sett den största orkestern någonsin, bra jobbat ISU. Nu ska jag snart ta och göra mig iordning. Fest på ingång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0