Dag 95 - Många fotbollar i luften.

På fredag åker jag till Boston så det är lite som ska fixas nu innan lovet! I skolan matar de på med arbete och med en månad kvar till jullov så är det mycket som ska bli klart. Som ni ser här så har jag bytt inriktning för ett tag och nu är det klimatförändringar som ska studeras. Riktigt intressant och mycket att lära.
På fredag åker jag som sagt till Boston för att hälsa på Sophie vilket ska bli superkul. Var iväg och skulle skriva ut mina biljetter idag och fick då panik över att mitt mellannamn inte står med. Nu hoppas jag innerligt att det inte behövs. Eftersom man måste ha med sig sina visumpapper när man reser så tänkte jag att jag skulle vara ute i god tid och kopiera dem. Vad gör jag då, jo, jag glömmer såklart originalet i kopieringsmaskinen. Lite jobbigt där ett tag men det löste sig.
Eftersom jag är lite av en klant så har ju jag såklart lyckats gå och bita av en del av min tand här i USA. 22 år utan problem skulle såklart få ett slut i USA där bara att kliva in på en klinik gör så att VISA-kortet skriker sig hes. Imorgon ska jag iaf fixa tanden och jag hoppas innerligt att det inte blir alltför dyrt och att allting löser sig med försäkringen.

Kommentarer
Postat av: brorsan

Hörde av mamma att du bitit sönder tanden... huvva! Antar att du saknar folktandvården lite just nu..:) Men va skoj med Boston, du får tjoa och tjimma lite för mig på NHL-matchen också.. Miss u

2010-11-18 @ 09:39:40
Postat av: Helena

Låter inget vidare med tanden!! Hoppas det går bra!



Din kurslitteratur verkar i alla fall intressant till skillnad från min :)

2010-11-19 @ 01:53:47
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0