Dag 93 - "No, kör"

Idag är jag tillbaka i skolan igen efter en långhelg i Chicago med Christine. Vilken helg vi har haft! Så underbart och vi har varit effektiva som sjutton. I torsdags var vi och kikade på Bönan och hann med en hel del shopping. På kvällen bar det av till Hancock Tower för middag på Cheesecake Factory och efter det åkte vi 96 våningar upp för att ta en drink. Den utsikten gick inte av för hackor och det var en bra avslutning på dagen.
På fredagen så åkte vi söderut för att leta reda på Barrack Obamas hus. Med kartan i högsta hugg så tog vi oss efter mycket om och men fram till rätt hus. Vi snurrade runt lite i onödan men att se Secret Service bil gjorde det hela lite lättare.
Vi har även hunnit med ännu mer shopping, ätit Chicagos deep dish pizza, besökt svenskområdet Andersonville, sett The Lion King och testat på nattklubbarna. Andersonville var som att komma till mini Sverige. Svenskt bageri, svenska restauranger, ett museum med en shop som spelade svensk julmusik. Där trivdes man som fisken i vattnet. På lördagskvällen så gick vi och såg The Lion King då Broadway turnerar runt i landet. Den var helt fantastisk, riktigt imponerande artister och kostymer.
Vi har som sagt även hunnit med en hel del klubbar så sömnen ska jag försöka ta igen den här veckan innan jag beger mig mot östkusten!

Kommentarer
Postat av: Christine

Bästa weekend ever - kör hårt i Boston och NY nu! ("kör") <3

2010-11-18 @ 20:23:15
URL: http://christineitampa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0