Dag 85 - Tomten kommer tidigt i år!

Nu har jag och Lena precis kommit hem efter att ha varit ute och ätit med Caroline och Travis som är hur underbara som helst! Vi åkte till en mexikansk restaurang som hade riktigt bra mat. Lena och jag hade ett par timmar ätit hamburgare och pommes frites på ett annat ställe här i stan men det stoppade inte oss då äta tillhör min favoritsysselsättning.
Annars har det hunnits med en hel del idag. Vårt vatten var avstängt mellan nio och tolv på förmiddagen (vet inte varför man bestämmer sig för att göra något sådant på en lördag) så jag pallrade mig iväg till gymmet istället. Medan jag inväntade att duschen skulle gå att använda igen så tog Dirt Devil och jag ett varv i lägenheten så det ser lite bättre ut nu iaf!
Under eftermiddagen åkte vi till en stor sportaffär med hopp om att hitta den varmaste vinterjackan som existerar i Normal. Det gick sådär men jag fick iaf ett par löparshorts som kan vara bra att ha om sisådär ett halvår. Det blev dock en hel del shopping ändå, här ser ni bland annat min basker och min tomtetröja som jag idag införskaffat, "I believe", det ni!

Kommentarer
Postat av: Sanna

BÄRET!!

2010-11-07 @ 22:23:02
Postat av: Anna

Tomtebär?

2010-11-08 @ 02:29:14
Postat av: Emma

Även jag har investerat i en basker i år. Det trodde du inte va? Självklart har den ju en rosett på sidan.

2010-11-08 @ 08:43:52
URL: http://emmaieugene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köpte du Bamsejackan?..:) nä skoja bara den är säkert jättefin.. vi saknar dig här hemma!

2010-11-18 @ 09:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0