Dag 83 - En vecka kvar.....

......till en långhelg i Chicago med Christine! Den här veckan är det väldigt mycket i skolan så ska bli riktigt skönt att åka iväg sen. Vi har inte setts sen i juni så det blir mycket att ta igen! Turistande, shopping, god mat och utgång väntar! Kommer bli hur skoj som helst.
Imorgon har jag prov i Human Rights och jag började plugga idag vilket känns sådär men jag har börjat anpassa mig till det amerikanska studielivet som innebär att ju senare man pluggar desto bättre. Eller nåt. Jag tycker jag har varit duktig om jag sitter i biblioteket till sju-åtta men tittar man omkring sig då så är det fullt. Att gå hem vid tolv är tydligen inget konstigt. Jag klarar inte riktigt av det men sent lär det bli för oss ikväll om det här provet ska bli något att hänga i julgranen.

Kommentarer
Postat av: Christine

Åååh vad glad jag blir, vilken ära att få vara med i din blogg :D Jag längtar sååå mycket gumman. Nu ska vi bara få alla prov och uppsatser avklarade och sen blir det tjejhelg á la Sweden så att det smäller om det!! Lycka till <3

2010-11-05 @ 00:42:15
URL: http://christineitampa.blogspot.com
Postat av: Helena

Åh! Vad kul!! Jag får knappt ens prata svenska här, det finns inga! Eller jag har träffat en tjej hittills som har gått i samma klass som Peder haha :) Världen är liten!

2010-11-06 @ 10:31:48
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com
Postat av: brorsan

duktig du är syrran!..:)

2010-11-18 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0