Dag 108 - Nagelsax-mannen

Att bli förvånad över både saker och människor har jag slutat med för länge sedan. Att folk går med pyjamasbyxor, shorts som visar rumpan och fårskinnstofflor bekymrar mig knappt längre, inte heller att folk går med flipflops och shorts ute när det är minusgrader. I lördags så fick jag dock uppleva något nytt och den här gången handlade det inte om kläder.
När jag satt vid gaten på flygplatsen så satt jag bredvid en man med ett säte emellan. Den här gubben satt där med sina fem handbageväskor, sin truckerkeps på huvudet och en brutal mustasch, och gör vadå, jo, han börjar klippa sina naglar. Jag försöker ju att inte glo för mycket men att behärska mig med sådant har jag slutat med. Jag tänkte att han iaf kanske lägger nagelbitarna i sin hand, men nej. Helt plötsligt ser jag hur de där små äckliga bitarna börjar flyga åt mitt håll. En bit landar på hans byxa och en annan på armstödet. I ren desperation försöker jag rädda mig själv och min väska för att undkomma hans nagelattack. Tack och lov hamnade jag inte bredvid den här mannen på planet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh fyyy vad äckligt! det där är det äckligaste jag har hört om på länge. tillochmed äckligare än att använda tandtråd och tandskrapa bland folk. uack!



förresten, minns du när jag dejtade killen som hade intersport-tofflor mitt i vintern? du gav mig bra mycket skit då ;)

2010-12-02 @ 23:34:52
Postat av: Anna

Helt klart i samma division! Just ja, var han amerikan eller australiensare? Jag skulle ge dig lika mycket skit idag ;)

2010-12-05 @ 00:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0