Dag 105 - Vilken vecka!

Idag kom jag tillbaka till Normal efter en vecka hos Sophie i Boston och sedan några dagar i New York med Sophie och Sanna. Det har verkligen varit jättebra! Boston och New York är underbara städer och det är skönt med storstadskänsla lite då och då. Vi har hunnit med en hel del och haft tur med vädret.
I onsdags begav vi oss ner till New York och här ovan är jag i Central Park. Att åka till New York utan att shoppa är svårt, nästintill omöjligt, så en hel del har det blivit men vi har även hunnit med att se på Thanksgiving-paraden som var riktigt maffig, vi har också fått några sekunders kändisskap iom att vi har varit uppe på storbild på Times Square och så har vi festat. Det har varit en riktigt bra vecka och jag får komma tillbaka om mer sen men nu tänkte jag ta och kika på På Spåret, känns ganska lagom efter fyra timmars sömn och en lååång resa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååh...

2010-11-28 @ 10:13:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0