Dag 127 - En hösttermin avklarad.

Nu är höstterminen avklarad vilket är otroligt skönt. Nu är böckerna sålda för rena rånet men av är jag med dem iaf. Hade jag vetat vilket jobb det var med kurserna hade jag inte valt som jag gjorde men som vilsen utbytesstudent så är det ju en fälla jag såklart ska gå i. Nästa termin ser jag mig som mer rutinerad och har därför lediga fredagar! De två senaste veckorna har inneburit 42 sidor och ett prov så skönt med lov nu.
Just nu sitter jag och filar med det sista innan jag ska bege mig mot flygplatsen och sedan Miami och imorgon eftermiddag går kryssningen till Key West och Cozumel. På fredag, julafton, kommer vi tillbaka till Miami och är då där till på tisdag då vi flyger till Puerto Rico.
Jag kommer inte att ha med mig datorn eftersom optimistjollen jag ska resa med handbagage i tre veckor, får se hur det går. Ska försöka göra någon uppdatering när möjlighet ges, men tills dess, GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Helena

Uppdatera!

2011-01-13 @ 22:03:42
URL: http://helenaisalamanca.blogspot.com
Postat av: Emma

Fruktansvärt dålig uppdatering måste jag säga. Jag kollar faktiskt här MINST en gång om dagen (du vet jag har börjat plugga igen). Så kom igen nu!

2011-01-15 @ 07:41:29
URL: http://emmaieugene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0