Dag 6 - I-landsbeslutsångest

Beslutsångest. Vi vet ju alla att det kan vara riktigt jobbigt. Ett övervägande av fördelarna med ett beslut påminns genast med nackdelarna som samma beslut kan komma att ge, och man överväger genast det andra alternativet. Just nu upplever jag en sådan situation. Det är dock en s.k. i-landsbeslutsångest som jag upplever.
Jag sitter här på med en kalasfilm, och nu kommer det: Chips, m&m, junior mints, cola zero och sprite. Som alla förstår är det ett svårt beslut. Känner jag mig själv rätt så blir det här nog lätt ändå.
Ps. Amerikaner borde köpa byxor i rätt längd. De verkar ha en förkärlek för byxor som släpar i marken med minst fem centimeter. Jag har inte det.
Godkväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Helena

Varför välja? :)

2010-08-17 @ 14:23:55
Postat av: brorsan

du vet väll att de kallas USA-jeans, de långa breda jeansen som de äldre drar upp till bröstvårtorna och ungdomarna har nerdragna så att skinkan syns, najs..:)

2010-08-17 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0