Dag 16 - President Barack Obama

Idag upplevde jag topp tre av de roligaste lektionerna jag varit med om under hela mitt skolliv. Vi ska ha rollspel och spela upp nomineringsprocessen till USA:s högsta domstol och idag var det dags för president Barack Obama att avslöja vem han skulle nominera.
Killen i min klass hämtade ett podium och sen frågade han om han skulle köra Obama eller sig själv. Såklart körde han en imitation av presidenten. O herregud vad kul det var. Det här känns så svårt att beskriva för det är en klockren "du skulle varit där"-situation. Känns som att jag kommer få svårt att toppa honom i min roll som New Yorks senator.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha åh så jag önskar att jag vart där och kunnat uppleva the moment med dig. Snart börjar skolan här hemma och det kommer att vara så tomt utan dig och de andra girlsen.



Jag efterlyser mer bilder och att du är inne på skype oftare!



Puss

2010-08-29 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0