Dag 13 - Första skoldagen!

Idag började skolan och jag har nu insett att den här lilla chartern som jag varit på den senaste en och en halv veckan är slut. Over. Finito. Systemet här är helt annorlunda och det går knappt en vecka utan att man har något test, quiz eller annat.
Idag har jag varit på tre av mina kurser; The U.S. Judicial Process, International Organizations och Human Rights. De två senare verkar riktigt intressanta och med bra lärare. Tyvärr känner jag inte riktigt så med den första. Kändes lite svårt som svenska att namnge samtliga domare i USA:s Supreme Court men förhoppningsvis kanske man är hyfsad ändå.
Imorgon står Tennis och International Business Law på schemat. Förhoppningsvis slipper jag ett möte till hos academic advisor efter att jag varit på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0