Dag 11 - BBQ som blev hembeställning.

Igår skulle vi på BBQ men vädret bestämde sig för at tvi skulle göra något annat. Spöregn, åska och blixtar gjorde att vi istället gav oss på vår första home delivery av mat. China Star i Normal är så high tech att man kan beställa via Internet och sedan få det hemkört.
Det hela var väldigt fascinerande för oss svenskar men vi behövde inte skämmas för amerikanskorna som Anna bor med hade heller aldrig tidigare beställt hem mat. Tänk vad små saker kan vara roligt! Fick min första fortune cookie också och enligt den verkar det vara ett bra år som väntar, så jag väljer att tro på den.

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, coolt med fortune cookie!



Jag vaknade just av att alla mina roommates skulle iväg till kyrkan med varsin bibel i handen :O Vad hände med fredagens partypinglor? ;P

2010-08-22 @ 17:13:49
URL: http://christineitampa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0