Dag 10 - "It´s flawless!"

På måndag börjar skolan och det är mycket som ska fixas! Började dagen med att göra obligatoriskt alkoholtest på Internet. Tydligen dricker 84 % av den amerikanska kvinnliga befolkningen mindre än vad jag gör, HA, verkligen inte. Bara där försvann all trovärdighet med testet. Sedan la jag mig vid poolen för lite sol och bad där jag fick sällskap av ett gäng skräniga amerikaner som hade hämtat förstärkare och öl. Mitt solande varade inte så länge.
På eftermiddagen bar det av för vaccinering, fem dollar för stelkrampsspruta, vilket kap! Vad som var ännu bättre var att jag slapp tbc-screening då Sverige är ett "low risk country" Fint!
Här ovan ser ni mig med min låda med böcker som jag har varit och köpt nu inför kursstart. Jag gillar mest att min bok i Human Rights kostade femton dollar med International Business Law fläskar på med 140 dollar för en bok. Sa jag förresten att de är begagnade?
Nu ska jag snart ta och göra mig iordning, vi har blivit bjudna på BBQ hemma hos en tysk och några amerikaner. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket kap! pangpris!

2010-08-22 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0