Dag 1 - 21 timmar på resande fot.

Kl är nu strax efter fyra på morgonen svensk tid och jag har precis kommit till hotellet. Dryga 21 timmar, hujedamig. Började resan kl sex imorse från Uppsala efter en kalaskväll på Bryggan och knappa fyra timmars sömn. Efter det så har jag varit lite överallt känns det som.
Mitt första stopp var Amsterdam där jag åter fick förundras över det holländska språket. Det låter lite som ett låtsasspråk med en touch av svenska, finska och tyska, hmm. Sedan bar det av mot Detroit. På flyget dit hade jag en biskop på ena sidan och en tysk liten pojke som hette Leopold som reste ensam, på andra sidan. Biskopen lyckades snacka till sig business class. Grattis. Istället för att deppa över det så satsade jag på att ta seden dit jag kommer med cola till allt man fick att äta.
Väl framme i Detroit så var det sedan byte till Bloomington. Blev lite smått oroad av att det var ett sådant litet plan men det var inget mot den oro jag kände när vi började flyga in mot stan. Fält, små gårdar och bilvägar i lika raka linjer som Johan gjorde dem i Sim City när vi var yngre, tack och lov så uppenbarade ju sig massor med hus sedan så nu blir det en intressant dag imorgon och se hur stan ser ut!
Efter att ha sovit ung fyra timmar av 44 timmar så ska jag ta och sova nu! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0